Klacht De Telegraaf: De Telegraaf wordt regelmatig nniet bezorgd.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 412957
Gebruiker
A.H. Anthonio
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De afgelopen twee weken, twee dagen voor de Kerst twee maal De Telegraaf niet bezorgd. Vandaag op oudejaarsdag opnieuw geen krant bezorgd. Hun standaard reactie is dat ze het heel vervelend vinden, maar dat het abonnement met één dag wordt verlengd en de digitale versie gelezen kan worden. Bezorgklachten kunnen verder niet worden ingediend. Hiermee legitimeren ze dat ze geen krant hoeven te bezorgen.

De oplossing

Ik wil dat ze hun verplichtingen nakomen en mij op tijd een krant bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Anthonio,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Allereerst onze excuses voor de late reactie.

    Wij zien in ons systeem dat uw bezorgmeldingen zijn genoteerd. Wij doen onze uiterste best om uw krant correct te bezorgen.

    Uiteraard vernemen wij graag van u, indien de bezorging te wensen overlaat.

    Met vriendelijke groeten,
    JP-Webcare-Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.H. Anthonio
Datum
Uiteindelijke oplossing
De oplossing is een inspanningstoezegging om de Telegraaf correct te bezorgen, met de uitnodiging om opnieuw een klacht in te dienen als er geen krant wordt bezorgd. Met andere woorden: we drinken een glas, we doen een plas en alles blijft zoals het was.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?