Klacht De Telegraaf: Delivered a dead plant

Klachtnummer
# 454316
Gebruiker
Poojith Jain
Datum
1 reactie

Details

Klacht

I had ordered Set Van 4 vruit bomen and i received them yesterday. Two of them werecompletely broken/ Dead and others were almost dying (dried up)
Factuurnummer: TAF20200000068985
Factuurdatum: 26-05-2020
Ordernummer: TA-463210 .
I had sent emails daily to give an update on this and they havent even got back to me in the past 11 days.

Gewenste oplossing

I want the dead plants to be replaced or pay back the money they owe me.

1 reactie

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dear Sir, madam,

    We have forwarded your e-mail to the colleagues from Telegraaf aanbiedingen.

    They will handle your request further.

    We trust to have been of service to you,
    Kind regards.

    MH- Webcare Team

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen