Opgelost door De Telegraaf: Dit is NIET in de krant vermeld , En komt als een verrassing .

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 429977
Gebruiker
Duursma
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In februari hebben wij nog een nieuw contract afgesloten, waarbij er nog gesproken is over bonnen.
Nu ik bonnen aanvraag ! Hoor ik dat het niet mogelijk is.
Op de camping is wiff heel slecht. En maar toegang voor 1 app.
Dus digitaal niet kan.
Abonnement afsluiten kunnen ze wel. Maar dit moest toen ook al bekent zijn. Er zit anders niets op het Abonnement te stoppen en nooit meer terug. Zeg het voort. Heeeeel jammer.

Gewenste oplossing

Dit Door geven aan wie dit heeft bedacht.
Geboden oplossing
De krant tijdelijk stop gezet.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,mevrouw De Graaf,

    Bedankt voor uw bericht.

    Het is inderdaad zo dat onze voorwaarden hierin zijn aangepast. Wij snappen dat dit vervelend voor u is. Gelukkig bieden wij wel andere alternatieven, zoals uw bezorging van de krant tijdelijk te laten onderbreken.

    Wij zien dat er inmiddels telefonisch contact is geweest met onze klantenservice en gaan ervan uit dat er een passende oplossing gevonden is.

    Wij nemen uw verzoek voor het beëindigen van het abonnement in behandeling en nemen binnen twee weken telefonisch contact met u op om de einddatum van uw abonnement te bespreken. Als wij u niet kunnen bereiken, beëindigen wij het abonnement conform de voorwaarden.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Vriendelijke groet
    SA-Webcare Team

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen