Opgelost door De Telegraaf: Dit is NIET in de krant vermeld , En komt als een verrassing .

content Opgelost
Duursma

In februari hebben wij nog een nieuw contract afgesloten, waarbij er nog gesproken is over bonnen.
Nu ik bonnen aanvraag ! Hoor ik dat het niet mogelijk is.
Op de camping is wiff heel slecht. En maar toegang voor 1 app.
Dus digitaal niet kan.
Abonnement afsluiten kunnen ze wel. Maar dit moest toen ook al bekent zijn. Er zit anders niets op het Abonnement te stoppen en nooit meer terug. Zeg het voort. Heeeeel jammer.

Dit Door geven aan wie dit heeft bedacht.
De krant tijdelijk stop gezet.

De Telegraaf
    Geachte heer,mevrouw De Graaf,

Bedankt voor uw bericht.

Het is inderdaad zo dat onze voorwaarden hierin zijn aangepast. Wij snappen dat dit vervelend voor u is. Gelukkig bieden wij wel andere alternatieven, zoals uw bezorging van de krant tijdelijk te laten onderbreken.

Wij zien dat er inmiddels telefonisch contact is geweest met onze klantenservice en gaan ervan uit dat er een passende oplossing gevonden is.

Wij nemen uw verzoek voor het beëindigen van het abonnement in behandeling en nemen binnen twee weken telefonisch contact met u op om de einddatum van uw abonnement te bespreken. Als wij u niet kunnen bereiken, beëindigen wij het abonnement conform de voorwaarden.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Vriendelijke groet
    SA-Webcare Team

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?