Opgelost door De Telegraaf: dubbel betalen voor 1 abonnement en geen normaal gesprek mogelijk

Suzanne B

mijn vader is in sept. gebeld door telegraaf en een “voordelig” proefabonnement aangesmeerd. Hij zou de krant vrijdag/zaterdag 13 weken voor 3 euro per week ontvangen en 1e week/ 2 weken gratis. Geen bevestiging ontvangen en op 26/9/13 44,55 van zijn rekening afgeschreven: abonn. 22/9/13 t/m 21/12/13. Op 11/10/13 via internet abonnement opgezegd per 22/12/13 en verzocht om bevestiging opzegging, geen verdere incasso/telef. N.a.v. hiervan werden ze gebeld. Medewerker vond het vervelend hoe e.e.a. gelopen was, wilde iets doen ter compensatie. Hij zou gewone abonnement per 22/10/13 stoppen en dan 2/3 van 44,55 crediteren en per 24/10/13 voordelig proefabonnement afsluiten:10 weken voor 17,50. Mijn vader zou dan nog ca 8 euro terugkrijgen en krant 1week langer ontvangen.Ik heb via de mail een factuur van 17,50 ontvangen die ik voor 17/11 moet betalen. Via internet al diverse klachten ingediend. Ze geven geen naam en ik moet maar bellen. Er is betaald en we hebben geld tegoed. wat nu

Schriftelijke bevestiging van de telefonische afspraak van medio oktober met anonieme medewerker telegraaf en intrekking factuur 17,50 en uitbetalen tegoed aan mijn vader
allemaal conform de afspraak
stopzetten telefoonterreur met misleidende praatjes c.q. bedrog door klantenservicemedewerkers telegraaf (ze staan ingeschreven in bel me niet register)
excuses zou ook wel op zijn plaats zijn
beetje absurd dat je niet mag weten met wie je gesproken hebt en dat medewerkers telegraaf zo onbeschoft doen door de telefoon tegen hoogbejaarden en blijven roepen dat die 17,50 wel betaald moeten worden anders....
ze hebben 44,55 betaald t/m 21/12/13, het is gestopt v.a. 22/10/13 Moeten ze nu nog een keer betalen voor 25/10/13 t/m 21/12/13. Die 17,50 is voor periode 25/10/13 t/m 28/12/13. Ze moeten dus voor 1 weekend 17.50 betalen. kijk liever je administratie na voordat je weer als een kip zonder kop gaat bellen en mensen lastig valt.

De Telegraaf
    Gesproken met mevrouw Berghoef, de melding klopt. Afgesproken met de financ. afdeling te overleggen over hoe dit op te lossen. Er komt een oplossingsgesprek in week 46.
    Suzanne B
    op 15/11/13 gesproken met medewerkster van Telegraaf: de nota van 17,50 wordt afgeboekt en mijn vader krijgt ca. 32 euro teruggestort op zijn girorekening (uiterlijk in januari 2014).

Suzanne B

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?