Klacht De Telegraaf: Geen enkel begrip voor de situatie en geen mogelijkheid om het abonnement vervroegd te beeindigen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 408518
Gebruiker
Ruut
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Mijn moeder (86) heeft zich een abonnement laten aansmeren door een straatverkoper voor maar liefst drie jaar. Ze dacht dat het enkele maanden betrof. Daarna omdat ze zich schaamde het ook nog bevestigd. Nu na 11 maanden durfde ze het mij (zoon) te vertellen. Ik heb gevraagd aan de telegraaf het stop te zetten want dat wil ze graag, maar de telegraaf toonde geen coulance. Ik heb er geen probleem mee om het jaar vol te maken bijvoorbeeld maar er was niets mogelijk.

Gewenste oplossing

Ik wil dat het abonnement wordt stopgezet.
Geboden oplossing
Telegraaf is dus een krant die graag oude vrouwtjes besteelt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Ruut
    Datum
    Ik krijg graag een reactie van de telegraaf.
  2. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen