Opgelost door De Telegraaf: geen goede ervaring met de klantenservice

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 386467
Gebruiker
batjebad
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ondanks op tijd opzeggen van abonnement wel rekening ontvangen. geld laten storneren. abonnement eindigde op 7 augustus j.l. heb 2 x gebeld omdat de krant nog steeds bezorgd wordt en een mail gestuurd. terugkomend van vakantie toch nog de telegraaf iedere dag bezorgd. ik wil dit niet meer omdat ik denk dat er straks gewoon weer een rekening komt. heb duidelijk op tijd opgezegd, duidelijk de reden genoemd. men had daar begrip voor.

De oplossing

dat de krant niet meer bezorgd wordt

1 reactie

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Bathoom,

    Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft ondanks uw opzegging u nog steeds de krant ontvangt.
    Wat jammer dat u heeft besloten uw abonnement te beëindigen, uit onze administratie blijkt dat u op 27 juli 2019 een verzoek tot beëindiging heeft ingediend.

    Conform de algemene voorwaarde geld een opzegtermijn van een maand voor aanvang van de volgende betaling. Dit houd voor u abonnement in dat deze per 7 september 2019 wordt bedankt en u dus het abonnementsgeld van 37,00 euro nog aan ons verschuldigd bent.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    BC-Webcare Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
batjebad
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het was juist geweest als de juiste informatie gelijk was meegedeeld.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen