Opgelost door De Telegraaf: geen goede ervaring met de klantenservice

sad Opgelost
batjebad

ondanks op tijd opzeggen van abonnement wel rekening ontvangen. geld laten storneren. abonnement eindigde op 7 augustus j.l. heb 2 x gebeld omdat de krant nog steeds bezorgd wordt en een mail gestuurd. terugkomend van vakantie toch nog de telegraaf iedere dag bezorgd. ik wil dit niet meer omdat ik denk dat er straks gewoon weer een rekening komt. heb duidelijk op tijd opgezegd, duidelijk de reden genoemd. men had daar begrip voor.

dat de krant niet meer bezorgd wordt

De Telegraaf
    Geachte heer Bathoom,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft ondanks uw opzegging u nog steeds de krant ontvangt.
    Wat jammer dat u heeft besloten uw abonnement te beëindigen, uit onze administratie blijkt dat u op 27 juli 2019 een verzoek tot beëindiging heeft ingediend.

Conform de algemene voorwaarde geld een opzegtermijn van een maand voor aanvang van de volgende betaling. Dit houd voor u abonnement in dat deze per 7 september 2019 wordt bedankt en u dus het abonnementsgeld van 37,00 euro nog aan ons verschuldigd bent.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

BC-Webcare Team

batjebad
Het was juist geweest als de juiste informatie gelijk was meegedeeld.

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?