Klacht De Telegraaf: geen krant ontvangen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 283225
Gebruiker
ruempol
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heden, 2 december 2017 geen krant ontvangen. Dat de krant later is ivm de mist kan ik me voorstellen, maar het is nu al 14.13 uur en nog steeds niets!

De oplossing

Alsnog een krant voor de weekend bezorgen svp.

1 reactie

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw De Haan - De Levie,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wat vervelend om te lezen dat u afgelopen zaterdag, 2 december 2017, uw Telegraaf niet heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

    Wij zien dat u op de dag zelf hier ook melding over heeft gemaakt via Mijn Media. Deze melding is inmiddels doorgezet naar onze bezorgdienst en wordt ook besproken met onze bezorger. Ook zullen de nodige handelingen genomen worden om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw Telegraaf op orde blijft.

    Helaas hebben wij sinds 2013 geen mogelijkheid meer op De Telegraaf na te laten bezorgen. Wij compenseren een gemiste krant door een extra bezorgdag toe te voegen aan de lopende actie- of betalingsperiode van het abonnement. Hiermee zorgen wij ervoor dat u alle kranten gaat ontvangen waar u recht op heeft en natuurlijk niet betaald voor een krant die u niet heeft ontvangen.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    PO - Webcare Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ruempol
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nimmer een reactie van de Telegraaf ontvangen helaas. I.M.de Haan/de Levie
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen