Klacht De Telegraaf: geen krant ontvangen

# 190401
palmstr

Mijne Heren, Het is heel makkelijk, je staat s,morgens gelijk naar beneden om de krant te halen en gezellig met een kop koffie te willen gaan lezen. Het gebeurde bij mij helaas vele keren, dat kunt U nalezen via de computer, GEEN KRANT, nou dat is dan balen. Ik kan nergens contact krijgen altijd hetzelfde verhaal van de klacht zal in behandeling worden genomen. Ik begrijp best dat het moeilijk is om goede krachten te krijgen met verantwoording maar ik hoop dat dat in de toekomst toch mogelijk moet zijn. Verder ik ben al jaren lid van de Telegraaf en dat zal ik beslist blijven, alleen dat probleem zal opgelost moeten worden. Hopelijk word het in de toekomst beter. JW van Haaren Palmstraat 54 pc 5342 ar Oss bvd

Betere krachten met verantwoording.

De Telegraaf
    Geachte heer Van Haaren,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u afgelopen zaterdag de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt. Ter compensatie verlengen wij de betaalperiode met een dag, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Hartelijk dank voor het meelezen in de afgelopen decennia. Wij wensen u ook de komende tijd veel leesplezier met De Telegraaf.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 088-8248242.

SA- De Telegraaf

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?