Opgelost door De Telegraaf: geen krant

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 290263
Gebruiker
botje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Weer geen krant gehad vandaag voor de zoveelste keer

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Middelveld,

    Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

    Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u problemen ervaart met de bezorging. Onze excuses voor het ongemak.

    Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt. Ter compensatie verlengen wij de betaalperiode met een extra dag, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    SA- Webcare Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
botje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Is de krant nog bezorgt
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen