Klacht De Telegraaf: Geen vergoeding voor niet ontvangen Telegraaf bij een hoogbejaarde dame.

I.M. Schalkoord-osse

Mijn moeder van 92 jaar heeft al een aantal zaterdagen de krant niet ontvangen.
Mijn moeder is niet in staat om het hele keuzemenu op de telefoon te doorlopen.
Ik (dochter) heb contact met de Telegraaf opgenomen hoe de niet gekregen krant gecompenseerd gaat worden.
Ik heb te horen gekregen dat dit pas kan gebeuren nadat het abonnement is afgelopen, zij krijgt dan de krant een aantal dagen langer bezorgd.
Ik ben het hier niet mee eens. Mijn moeder wil een vergoeding van de niet bezorgde klant op dit moment en niet pas over een jaar.. nadat het abonnement is afgelopen.
Mijn moeder is op hoge leeftijd en het is onzeker of mijn moeder nog in leven is over een jaar.
Ik begrijp dat er bepaalde regels zijn, maar ik heb gevraagd of er vanwege dit geval een uitzondering gemaakt kan worden. Dit is niet het geval.
Het enige wat mijn moeder vraagt is om het bedrag van de niet gekregen kranten te storten op haar rekening.

Het bedrag van de niet gekregen kranten te crediteren.

De Telegraaf is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

De Telegraaf
    Geachte mevrouw Schalkoord-Osse,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de bezorging bij uw moeder niet naar behoren verloopt. Onze excuses voor het ongemak.

Helaas treffen wij op het door u doorgegeven adres geen abonnement aan in onze administratie. Om u verder van dienst te kunnen zijn, ontvangen wij graag de naam, adres en woonplaats van uw moeder.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

SA- Webcare Team
    I.M. Schalkoord-osse
    Het adres van mijn moeder is:
    Mevr. D. Schalkoord-Gerritsen

Paulus Pottersingel 13
    3262VH Oud-Beijerland

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?