Klacht De Telegraaf: Geen vergoeding voor niet ontvangen Telegraaf bij een hoogbejaarde dame.

Klachtnummer
# 278318
Gebruiker
I.M. Schalkoord-osse
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn moeder van 92 jaar heeft al een aantal zaterdagen de krant niet ontvangen.
Mijn moeder is niet in staat om het hele keuzemenu op de telefoon te doorlopen.
Ik (dochter) heb contact met de Telegraaf opgenomen hoe de niet gekregen krant gecompenseerd gaat worden.
Ik heb te horen gekregen dat dit pas kan gebeuren nadat het abonnement is afgelopen, zij krijgt dan de krant een aantal dagen langer bezorgd.
Ik ben het hier niet mee eens. Mijn moeder wil een vergoeding van de niet bezorgde klant op dit moment en niet pas over een jaar.. nadat het abonnement is afgelopen.
Mijn moeder is op hoge leeftijd en het is onzeker of mijn moeder nog in leven is over een jaar.
Ik begrijp dat er bepaalde regels zijn, maar ik heb gevraagd of er vanwege dit geval een uitzondering gemaakt kan worden. Dit is niet het geval.
Het enige wat mijn moeder vraagt is om het bedrag van de niet gekregen kranten te storten op haar rekening.

De oplossing

Het bedrag van de niet gekregen kranten te crediteren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

De Telegraaf is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

2 reacties

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Geachte mevrouw Schalkoord-Osse,

    Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

    Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de bezorging bij uw moeder niet naar behoren verloopt. Onze excuses voor het ongemak.

    Helaas treffen wij op het door u doorgegeven adres geen abonnement aan in onze administratie. Om u verder van dienst te kunnen zijn, ontvangen wij graag de naam, adres en woonplaats van uw moeder.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    SA- Webcare Team
  2. Auteur
    I.M. Schalkoord-osse
    Datum
    Het adres van mijn moeder is:
    Mevr. D. Schalkoord-Gerritsen

    Paulus Pottersingel 13
    3262VH Oud-Beijerland

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen