Klacht De Telegraaf: geen zaterdag krant van de Telegraaf

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182138
Gebruiker
Eric
Datum
4 reacties

Details

De klacht

We hebben al regelmatig geen krant ontvangen of de verkeerde krant. De buren hebben dezelfde achternaam en misschien wordt het daarom verkeerd gedaan.

De oplossing

Graag willen wij een compensatie hiervoor.

4 reacties

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Geachte heer Aarts,

    Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben gezien dat u de klacht ook via internet heeft doorgegeven aan ons. Dit is goed geregistreerd en er wordt direct een melding gestuurd naar het distrubutiecentrum zodra u dit doorgeeft.
    Hier wordt gekeken naar het probleem en hoe dit opgelost kan worden.
    Verder worden de gemiste edities niet in rekening gebracht. Dit doen wij door de betaaldatum te verschuiven, waardoor deze gecompenseerd worden.
    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Monique ~ De Telegraaf
  2. Auteur
    Eric
    Datum
    Bij andere grote dagbladen kan men via internet tegoedbonnen bekomen die men dan nog op dezelfde dag kan inwisselen tegen een krant ,die men niet ontvangen heeft, af te halen in de supermarkt. Dit moet toch ook mogelijk zijn als men al jarenlang trouwe klant is van De Telegraaf?
  3. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Geachte heer Aarts,

    Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Bij ons kunt u digitaal meelezen. Verder verzenden wij bonnen per post indien er erg veel problemen in een wijk zijn, maar dit wordt in uiterste noodzaak gedaan. Daarom is het voor ons ook belangrijk om de meldingen goed door te geven.

    Met vriendelijke groet,

    Monique ~De Telegraaf
  4. Auteur
    Eric
    Datum
    Dat andere grote Dagbladen de klacht afhandelen met een tegoedbon en de telegraaf niet

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eric
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry