Klacht De Telegraaf: Ik voel me opgelicht door DE TELEGRAAF

C. Kamp

Ik heb in Augustus 2015 een 2 jarig abonnement afgesloten op de vrijdag en zaterdag krant. Ik heb keurig 2 jaar betaald. Het abonnement liep dus in Augustus jl af. Nu krijg ik vandaag een brief van Plaggemars incasso voor een bedrag van 13,75 plus 29,75 incasso kosten. Ik heb nooit een aanmaning gehad weet niet eens waar dat bedrag van 13,75 vandaan komt. Het abonnement is heel vervelend gestart en nu eindigt het dus ook op een heel akelige manier.
Ik heb betaald om verdere kosten te voorkomen maar ga wel uitzoeken hoe dit kan en juridisch om steun vragen aan de Consumentenbond.

De incassokosten terug en uitleg waar dit uit voort komt!

C. Kamp
    Ik heb het e.e.a nagekeken maar uw bewering klopt niet. Ik heb begin Augustus een bedrag van 24,50 gestorneerd dat klopt omdat ik 24 keer betaald had en het abonnement “klaar” was. 6 September is er geen bedrag afgeschreven en dus ook niet gestorneerd!! Bovendien heb ik geen aanmaning per mail ontvangen! Dus wat de Telegraaf gedaan heeft klopt niet! Ik heb de harde bewijzen en ga hier verder mee tot ik de incassokosten terug heb desnoods voor de tv. Ik heb genoeg van alle praatjes en een goede communicatie schijnt niet mogelijk te zijn.

C. Kamp
De Telegraaf liegt de copie die ik van u heb gekregen zie ik voor het eerst deze zijn mij onbekend. Zoals eerder gebeurt is de Telegraaf zoekt en legt de schult bij de tegen partij. Nogmaals IK HEB GEEN MAIL ONTVANGEN MET EEN AANMANING EN OOK NIKS TERUG GEBOEKT IN SEPTEMBER.ik wil nooit meer een abonnement op de Telegraaf! U hoort er nog van.

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?