Klacht De Telegraaf: Ik wil vakantie bonnen en of einde abonnement

J.M. Willemsen

De vakantie bonnen zijn ineens afgeschaft, ga maar digitaal lezen is volgens de klantenservice de oplossing of een bezorg stop. Wij zijn vaak op verschillende adressen dus vakantie bonnen ideaal. Abonnement hierdoor opzeggen kan niet.
Prima service, maar heus niet

Breng deze klacht onder de aandacht van de directie van de Telegraaf de klantenservice doet niets voor je en is getraind om je aan het lijntje te houden.
De oplossing: Lees hem digitaal, stop hem tijdelijk of stuur hem naar een ander adres. Dit is exact het antwoord van de klantenservice. Wij hebben voor een papieren krant gekozen waarbij ieder zijn deel kan lezen, deze wordt niet op een camping bezorgd, wij zijn vaak op een ander adres. De bonnen zijn dan een flexibele oplossing. Bovendien puzzelen wij graag en mijn vrouw leest graag de bijlage Vrouw en ziet U dit al gebeuren om de beurt op een telefoon waar wij dan ook even een groter internet abonnement en of Wifi voor moeten aanschaffen. Waarom is dit afgeschaft? Er zijn geen bezorgkosten meerden de ekstra kosten zijn een doekje voor het bloeden. Wij willen het abonnement beëindigen wat nog tot medio 2021 loopt voor iets waar wij niets aan hebben.

De Telegraaf
    Geachte heer, mevrouw Willemsen,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u het niet eens bent met onze beslissing om geen vakantiebonnen meer te leveren. U wordt verwezen naar onze digitale krant of u kunt de bezorging tijdelijk onderbreken.

Goed dat u hierover contact met ons opneemt..

Vakantiebonnen zijn ontstaan in de tijd dat er nog geen andere mogelijkheid was om de krant te lezen.

Helaas bleek het verstrekken van bonnen te kostbaar om deze dienst aan te blijven bieden.

U kunt uwkrant inderdaad ook digitaal lezen. Ook bezorgen wij uw krant zonder verdere kosten op een ander adres binnen Nederland.

Mocht u de bezorging van uw krant tijdelijk willen onderbreken, dan kan dat ook. Deze periode wordt niet door ons in rekening gebracht.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en hopen u nog lang tot onze trouwe lezers te kunnen rekenen.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?