Klacht De Telegraaf: ik wil van het abonnement af ben niet juist ingelicht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 563680
Gebruiker
A. Vrolijk
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ben in aug 2021 aangesproken op straat of ik een abonnement op de telegraaf wilde
het meisje dat mij hielp vertelde mij dat het een goed aanbod was en dat ik later die week nog gebeld zou worden om eea te checken en of ik tevreden was over haar

aangezien dit op mijn vakantie in Lisse was ik kom zelf uit den haag heb ik er verder geen aandacht aan geschonken. In de veronderstelling dat ik nog gebeld zou worden natuurlijk naïef van mij mijn gegevens te geven.

Bij thuiskomst bleek ik ik niet gebeld te zijn en later zag ik dat er wel gemaild was maar in mijn spambox ik heb direct gebeld omdat ik erachter kwam dat dit een abonnement was voor 3 jaar ik zou nooit een abonnement afsluiten voor zoon lange periode. en ik had ook al war kranten ontvangen.

ik heb geprobeerd uit te leggen dat mijn partner het niet eens is met mijn besluit en dat ik door de spam te laat was met reageren ze waren onvermurwbaar ik moest maar een klaocht indienen bij de telegraaf dit heb ik gedaan in sept gelijk en tot mijn verbazing krijg ik daar na ruim 1.5. maand pas bericht dat mijn abonnement pasin 2024 stopt ik krijg al vanaf 28 september ongeveer geen kranten meer en niemand heeft mij ooit bericht . ik dacht ze hebben het in behandeling ik wacht rustig af

ik wil van dit abbonement af 21.50 is voor mij een hoop geld zeker als je er niets voor krijgt bovendien heb ik wat finianciele tegenslagen Scooterongluk dochter en een lekkage thuis dat brengt allemaal extra kosten mee

ik heb gevraagd om een oplossing maar ik hoor gewoon niks ik wil van dit abonnement af
met vriendelijke groet
A. Vrolijk

De oplossing

een passende oplossing ik ben bereid het contact 1 jaar te houden als het niet anders kan maar wil graag antwoord

5 reacties

  1. Auteur
    A. Vrolijk
    Datum
    Helaas tot op heden nog geen reactie als ze wat van je willen zijn ze er als de kippen bij maar als je probeert contact te krijgen zijn ze niet te bereiken
  2. Auteur
    A. Vrolijk
    Datum
    Nog steeds geen reaktie van de telegraaf schande
  3. Auteur
    A. Vrolijk
    Datum
    Toch erg dst er nog steeds geen reaktie komt
  4. Auteur
    A. Vrolijk
    Datum
    Nog steeds niks gehoord van de telegraaf erg slecht voor een krant als er geen communicatie is
  5. Auteur
    A. Vrolijk
    Datum
    Nog steeds niks gehoord

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Vrolijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen