Klacht De Telegraaf: iPad mini 2 cadeau, maar niet voor iedereen.

JwmH

De Telegraaf adverteert met een actie "iPad mini 2 cadeau" bij het afsluiten van een abonnement waarbij je elke dag de digitale krant krijgt en vrijdag en zaterdag de krant in de bus. Helaas is dat gratis alleen voor nieuwe abonnee's. Bestaande abonnee's die hun contract willen omzetten naar dit digitale abonnement moeten Euro 99 betalen.
Een fijn gebaar van de Telegraaf voor trouwe abonnee's.

De belofte in de advertentie gestand doen, en de actie voor iedereen laten gelden.
Niet alleen bestaande (trouwe) abonnee's laten betalen voor een cadeau als ze hun abonnement willen omzetten.

De Telegraaf
    Geachte heer Hopman,Bedankt voor uw bericht.Zojuist hebben wij getracht telefonisch contact op te nemen, echter kregen wij helaas geen gehoor.Wij zullen er zorg voor dragen dat er maandag 02 februari 2015 opnieuw contact met u wordt opgenomen om uw melding te bespreken.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,De Telegraaf
    JwmH
    Vrijdag 30-01-2015 heeft er iemand van de Telegraaf gebeld, ik was niet thuis en mijn zoontje nam de telefoon op.
    Mijn zoontje heeft gemeld dat ik niet thuis was, men zou maandag 02-02-2015 terug bellen, dit is niet gebeurd, ik kan het namelijk zien als er iemand gebeld heeft.
    Wacht nog steeds op reactie van de Telegraaf
    De Telegraaf
    Geachte heer Hopman,Bedankt voor uw bericht.Wat spijtig te vernemen dat er op 02 februari geen contact is opgenomen, dit is uiteraard niet de bedoeling.Zojuist hebben wij getracht telefonisch contact op te nemen, echter kregen wij helaas geen gehoor. Graag vernemen wij wanneer het schikt om contact op te nemen, zodat wij uw melding telefonisch kunnen bespreken.Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,De Telegraaf
    JwmH
    Geachte,Ik denk dat u mij beter mobiel op 06-22991490 kunt bellen.Groet, J.W.M. Hopman
    De Telegraaf
    Geachte heer Hopman,Bedankt voor uw reactie.Zojuist hebben wij tweemaal getracht telefonisch contact op te nemen op uw mobiele nummer, echter kregen wij helaas uw voicemail.Graag vernemen wij op welk moment u wij het beste kunnen bereiken.Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,De Telegraaf
    JwmH
    Klopt, ik was even in gesprek maar nu weer bereikbaar.
    JwmH
    Om 16:19 uur gebeld door een medewerker van de Telegraaf.
    Hij maakte meteen duidelijk dat ik de iPad niet zou krijgen en dat hij het wel zou uitleggen. Gezegd dat een gesprek weinig zin heeft als vooraf al vaststaat dat er niets mogelijk is. Gezegd dat de advertentie misleidend is, de medewerker zei dat in de voorwaarden staat dat er bijbetaald moet worden en dat er "misschien " wel ergens in de advertentie een sterretje staat die wijst op de bijbetaling voor vaste abonnee's, dit is niet waar.
    De Telegraaf
    Geachte heer Hopman,Wat spijtig te vernemen dat het gesprek niet het gewenste resultaat heeft gehad. Wij zullen opnieuw contact met u opnemen zodat wij met u hierover in gesprek kunnen gaan.Mocht u na dit gesprek nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag.Met vriendelijke groet,De Telegraaf
    JwmH
    Zojuist weer gebeld door de Telegraaf. Vond het jammer dat de advertentie niet duidelijk was, gezegd dat de advertentie heel duidelijk is, er staat geen woord Chinees in. Letterlijke tekst luidt; iPad mini 2 cadeau voor maar € 24,95 p.m. bij 2-jarig abonnement vrijdag en zaterdag de krant in de bus iedere dag de digitale krant op uw iPad mini 2, geen uitzonderingen of sterretjes. Een maand gratis abonnement kon ik krijgen als trouwe abonnee. Laat maar, hoeft niet meer, abonnement opgezegd.
    De Telegraaf
    Geachte heer Hopman,Bedankt voor uw bericht.Het spijt ons te vernemen dat wij niet tot een wederzijds bevredigende oplossing van deze kwestie zijn gekomen. Hoe vervelend wij het ook vinden dat u niet tevreden bent, voor ons is deze kwestie dan toch afgesloten.Met vriendelijke groet,De Telegraaf
    JwmH
    Nou bedankt Telegraaf, na jaren abonnee te zijn geweest kom ik niet in aanmerking voor de cadeautjes die nieuwe abonnee's wel krijgen. Overigens is het me inmiddels wel duidelijk dat er met meerdere maten gemeten wordt bij het uitdelen van cadeau's. Ik ken iemand die ook jaren abonnee was en ook heeft omgezet en wel degelijk een iPad kreeg. Ook heeft een medewerker van de Telegraaf me verteld dat wanneer je pas 3 maanden een gewoon abonnement hebt je wel kan omzetten met een iPad als beloning.
    De Telegraaf
    Geachte heer Hopman,Het is spijtig dat ondanks onze telefonische contactmomenten wij niet tot een wederzijdse overeenkomst zijn gekomen. Helaas kunnen wij u niet verder helpen met deze kwestie. Met vriendelijke groet,
    JwmH
    De Telegraaf meet met verschillende maten of je bij het afsluiten van een abonnement een cadeau krijgt of voor een cadeau moet betalen.
    Discriminatie en een misleidende reclamecampagne waarmee de Telegraaf haar trouwe abonnee's in de kou zet.

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?