Klacht De Telegraaf: Kan de krant op mijn iPad niet helemaal uit lezen

Klachtnummer
# 348869
Gebruiker
Baartsuze
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goede middag de telegraaf,op mijn iPad kan ik de krant niet helemaal lezen de laatste pagina,s zijn wazig dus kan ik ook niet het overzicht van de TV kan lezen .....

De oplossing

Het oplossen daarvan

1 reactie

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat uw de laatste pagina's niet goed kunt lezen. Een oplossing zou zijn om de app even te verwijderen en opnieuw te installeren. Als u de app opnieuw installeert moet uw wel opnieuw inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord.

    wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

    Mocht het probleem zich blijven voordoen neemt u dan contact met ons op.

    Met vriendelijke groeten,

    Webcare team BR

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen