Opgelost door De Telegraaf: Kan krant niet downloaden ondanks contract

sad Opgelost
KPN

Het slechts bereikbare dagblad van Nederland. Ik heb een digitaal abonnement wat ineens niet meer levert wat is overeengekomen. Bellen lukt no way. Op elk nummer hoor de dat de wachttijd langer is dan men gewend is. Dat klopt. Eerst hoor je een half uur dat er (wel) twee wachtenden voor je zijn. Na een half uur is er nog maar 1 wachtende. Na een half uur hoor je dat je de eerste beller bent. Hallo krant van wakker Nederland, WORD EENS WAKKER

Herstel de overeenkomst en behandel je bellers met fatsoen

KPN
    Hallo krant van wakker Nederland, waarom neemt niemand de telefoon op? waarom beantwoordt niemand de vragen per mail. Waarom beantwoordt niemand vragen op de App (hetgeen geadviseerd wordt door de Telegraaf). Wakker worden !!! Waarom schrap iemand mijn abonnement? Waarom reageert er niemand als ik mijn geld laat terugstorten? De krant is overgegaan in Belgische eigendom. Was blijkbaar heel dom. Tenslotte, het is toch niet meer dan netjes om te reageren?
    KPN
    Telegraaf, waarom reageert u niet. Men is daar zo slim geweest om nu alle bladen van het concern allemaal bij hetzelfde klantenservice adres aan te sluiten. Gevolg is dat niemand er meer doorkomt. Zelf denken de klantservcsemedewerkers dat de klant "maar" een half uur in de wacht staat, Realiteit is dat je niet een half uur moet wachten, maar een halve dag. De directie een brief gestuurd om nu zelf eens de eigen klantenservice te bellen. Wel geadviseerd een grote kan koffie mee te nemen. Gelukkig is de andere krant wel wakker en die reageren heel snel als je een abonnement wilt.
    KPN
    Geen enkele reactie, wat een onbeschofte zooi geworden.
    KPN
    Nog steeds niet het fatsoen om te reageren of om simpelweg de telefoon op te nemen.
    KPN
    Kom nou eens met een reactie Telegraaf. Jullie weten alles zo goed maar zijn niet in staat fatsoenlijk met klanten om te gaan. De Belgische invloed?
    KPN
    Leeft de Telegraaf nog wel? Als je de papieren versie opzegt en de digi wil houden blokkeert alles behalve de afschrijvingen. Geld laten terugstorten. Nieuw abon proberen af te sluiten. Ook dat lukt niet. Mails appberichten, no reply. Bellen? Nemen niet op. Sinds het Belgische eigendom het op z'n Hollands klote. RIP Telegraaf.
    Tip aan alle lezers: bel eens naar het AD. Alles wat de Telegraaf verkloot, pakt het AD keurig op.
    KPN
    Rare jongen die Belgische eigenaren van de Telegraaf. Sinds de overname is de klantenservice omgedraaid. De klanten verlenen veeeeeeeel geduldservice want men reageert niet. Overstappen naar de andere krant is dan de enige optie.

KPN
Toch maar een keertje blijven hangen totdat ik iemand te spreken kreeg want men dreigde met incasso. Ik kon niet inloggen en lezen dus geld terug laten storten en dat pikte men niet. Bellen lukte niet met meer dan 10 wachtenden voor me. De persoon die ik uiteindelijk sprak beloofde het geld terug te storten want door incassodreiging wordt het een echt probleem. Oorzaak van alles is een nieuw computerprogramma hetgeen alle klachten veroorzaakt. Personeelsbestand is door klachten verdubbeld maar, en dat is de Telegraaf weldegelijk kwalijk te nemen, communiceer iets hierover aan je klanten.

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?