Opgelost door De Telegraaf: klacht geen krant en dat al meer dan een week

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 552286
Gebruiker
J.A.C. Voerman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al een week geen krant De Telegraaf ivm te weinig bezorgers en beloven elke dag opnieuw dat uiterlijk ca 12.00 uur de krant als nog wordt bezorgt, wat ook niet gebeurd!!

De oplossing

Gezien het een breed gedragen klacht is om vanuit uw organisatie de publiciteit te zoeken want via hun eigen klachtenservice komt het niet over.

1 reactie

  1. Auteur
    J.A.C. Voerman
    Datum
    Ls,
    Na meer als een week geen krant heb ik in de veeeele jaren als abonnee nog nooit meegemaakt. Geen krant en dan wel beloven dat die rond het middag uur alsnog zal komen maar.... ook dat gebeurd niet!
    Sinds zaterdag, na ruim een week, de krant weer ontvangen met de gedachte.... is dit toevallig vandaag wel een krant maar hoe is dat voor de komende tijd.
    In mijn beleving schaamteloos dat het zover kan komen en dat voor een krant die aangeeft er te zijn voor de klant.
    Ik ben benieuwd.J.Voerman

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.A.C. Voerman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb al eerder hier op gereageerd en nogmaals mijn commentaar. Ik begrijp dat er in vakantietijd problemen kunnen ontstaan maar argumenteren met te weinig bezorgers ,is te verwachten in deze tijd daarom voordien goed regelen.... voor 12 uur ontvangt u als nog de krant is ook onjuist. Meer als een week dezelfde deun de wereld in galmen is m.i.z. ongepast en dat voor DE KRANT VAN NEDERLAND. Al ca 40 jaar lid en dit op deze wijze meegemaakt is nog niet voor gekomen.!!!! destijds liep het wel goed in vakantie tijd. Het zou passend zijn,in de sfeer van relatie, om op z'n minst een persoonlijk gerichte brief te sturen met excuses en met een leuke kado bon. Grt van een abonnee en dat al veeeele jaren J.Voerman Vianen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen