Opgelost door De Telegraaf: klacht geen krant en dat al meer dan een week

J.A.C. Voerman

Al een week geen krant De Telegraaf ivm te weinig bezorgers en beloven elke dag opnieuw dat uiterlijk ca 12.00 uur de krant als nog wordt bezorgt, wat ook niet gebeurd!!

Gezien het een breed gedragen klacht is om vanuit uw organisatie de publiciteit te zoeken want via hun eigen klachtenservice komt het niet over.

Ls,
    Na meer als een week geen krant heb ik in de veeeele jaren als abonnee nog nooit meegemaakt. Geen krant en dan wel beloven dat die rond het middag uur alsnog zal komen maar.... ook dat gebeurd niet!
    Sinds zaterdag, na ruim een week, de krant weer ontvangen met de gedachte.... is dit toevallig vandaag wel een krant maar hoe is dat voor de komende tijd.
    In mijn beleving schaamteloos dat het zover kan komen en dat voor een krant die aangeeft er te zijn voor de klant.
    Ik ben benieuwd.J.Voerman

J.A.C. Voerman
Ik heb al eerder hier op gereageerd en nogmaals mijn commentaar. Ik begrijp dat er in vakantietijd problemen kunnen ontstaan maar argumenteren met te weinig bezorgers ,is te verwachten in deze tijd daarom voordien goed regelen.... voor 12 uur ontvangt u als nog de krant is ook onjuist. Meer als een week dezelfde deun de wereld in galmen is m.i.z. ongepast en dat voor DE KRANT VAN NEDERLAND. Al ca 40 jaar lid en dit op deze wijze meegemaakt is nog niet voor gekomen.!!!! destijds liep het wel goed in vakantie tijd. Het zou passend zijn,in de sfeer van relatie, om op z'n minst een persoonlijk gerichte brief te sturen met excuses en met een leuke kado bon. Grt van een abonnee en dat al veeeele jaren J.Voerman Vianen

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?