Klacht De Telegraaf: Krant in de verkeerde bus bezorgd

Klachtnummer
# 196313
Gebruiker
brummel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had afgesproken met de telegraaf dat de krant in de bus bij mijn huis bezorgt zou worden maar hij is zaterdag weer in de postbus voor aan de straat bezorgd waardoor ik 300 mtr moet afleggen om de krant te lezen.
.Ik heb voor het eerst sinds 7 jaar de telegraaf weer omdat hij nu weer aan huis bezorgd zou worden, dit was een voorwaarde om een 2 jarig abonnement af te sluiten. Als dat niet kan dan graag melden en het abonnement ontbinden.

De oplossing

Krant in de juiste bus bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Geachte meneer Ekkel,

    Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft de krant bij uw huis te willen ontvangen.

    Ik kan mij voorstellen dat u ervan uit gaat dat wij ons aan onze afspraken houden wat betreft de bezorging. Excuses voor het ongemak.

    Wij hebben contact opgenomen met uw bezorgdienst hierover om ervoor te zorgen dat uw krant weer aan huis wordt bezorgd.

    Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons ook telefonisch bereiken via 088 824 824 2.

    Hartelijke groet,
    MvS - De Telegraaf

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen