Opgelost door De Telegraaf: krant niet bezorgd

Douwe

Vanmorgen ( weer op vrijdag ) voor de zoveelste keer de krant niet bij mij bezorgd, dit kun je dan vervolgens melden per telefoon of internet maar je krijgt nooit iemand te spreken.
Mocht je het na 11.00 pas melden dan kun je sowieso fluiten naar je krantje
Geloof dat het de afgelopen 3 a 4 achter elkaar op vrijdag de krant niet gehad heb maar er wordt wel iedere maand vrolijk het abonnementsgeld van je rekening afgeschreven.
Heb inmiddels de krant ook telefonisch opgezegd vorige week maar zou tot eind september de krant nog moeten ontvangen op vrijdag en zaterdag.....
Zou graag zien dat het op een of andere manier gecompenseerd wordt , denk dat ik het afgelopen jaar zeker 10 tot 15 keer de krant niet heb ontvangen en meestal op vrijdag.

De Telegraaf
    Geachte heer Hof,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben gezien dat u deze melding ook telefonisch heeft doorgegeven. Hierdoor gaat er automatisch ook een bericht naar het distributiecentrum. Hier zullen zij verder uitzoeken waarom dit zo vaak fout gaat en gaan zij ook hun best doen om ervoor te zorgen dat u in ieder geval tot eind september De Telegraaf zult ontvangen. Verder zullen wij u ook weekend bonnen sturen, zodat u in het geval van geen bezorging deze kunt gebruiken. Deze zijn nog te gebruiken in heel 2016 en zullen per post worden toegestuurd.
    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, maar indien u nog vragen heeft, dit horen wij graag.

Monique ~De Telegraaf
    Douwe
    Alsnog netjes opgelost, waarvoor dank.