Klacht De Telegraaf: Krant vandaag niet ontvangen.

Klachtnummer
# 161343
Gebruiker
Wieweet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag, vrijdag 25 maart , de Telegraaf niet ontvangen en wordt ook NIET nagestuurd.

Ik vind dit erg vervelend, te meer daar er een speciale bijlage over Johan Cruijff in is verwerkt. Ik denk dat er vandaag toch wel een extra grote oplage is geweest, dus....

De oplossing

Exemplaar opsturen/bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Geachte heer Götte,

    Bedankt voor uw bericht. Wij begrijpen dat het vervelend is dat u de krant niet ontvangen heeft en dat u deze mist.

    Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

    Zoals u hiervan al op de hoogte bent, wordt er sinds 2013 niet meer nabezorgd. Uiteraard krijgt u de krant van onze gecompenseerd en loopt uw huidige betaaldperiode met een dag langer door.

    Indien wij extra exemplaren van de krant van 25 maart op voorraad hebben, zullen wij u de krant per post versturen.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

    Met vriendelijke groet,

    SA-De Telegraaf

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen