Klacht De Telegraaf: Krant wordt al bijna drie weken niet op tijd bezorgd.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 418219
Gebruiker
J.L. Stavenuiter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds 2 januari jl. wordt de krant in Eemnes niet meer vóór 7.00 uur bezorgd. Bij telefonische melding daarvan steeds de reactie dat "wegens omstandigheden" de krant wordt bezorgd vóór 10.00 of 11.00 of 12.00 uur. Geen andere informatie en dat duurt dus al bijna drie weken!

De oplossing

Er voor zorgen dat de krant op tijd wordt bezorgd en een compensatie.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.L. Stavenuiter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bonnen om zelf een krant ergens te halen en er wordt gezocht naar nieuwe bezorgers. We zijn nu anderhalve week verder, maar er is nog geen vroege bezorger en bonnen heb ik (nog) niet gezien.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen