Klacht De Telegraaf: Krant wordt structureel niet bezorgd

Klachtnummer
# 286833
Gebruiker
S van de Wetering
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Reeds maanden ontvang ik de krant niet of te laat. Inmiddels meerdere klachten rechtstreeks ingediend maar tot op heden zonder resultaat. Medewerkers zijn vriendelijk en geven aan dat er een onderzoek wordt ingesteld( helaas zonder terugkoppeling). Het verlengen van mijn abonnement is geen optie meer omdat ik dan de aankomende maanden de krant gratis miet krijgen. Aangezien deze niet komt.......

De oplossing

Nakoming contractuele afspraken. Krant wordt bezorgd ( op tijd) en ik betaal hiervoor.

1 reactie

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Van de Wetering,

    Hartelijk dank voor u bericht.

    Wat vervelend om te horen dat uw bezorging nog niet op orde is. Wij kunnen ons indenken dat u abonnee bent van De Telegraaf omdat u op de hoogte wil blijven van het allerlaatste nieuws.

    Wij hebben uw klachten doorgegeven aan onze bezorgservice, na onderzoek blijkt dat er op dit moment geen vaste bezorger meer is en de depothouder zijn uiterste best doet om een nieuwe bezorger te vinden voor uw wijk.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    BC-Webcare Team

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen