Opgelost door De Telegraaf: Kwalijk beleid kranten in geval van niet ontvangen krant

content Opgelost
# 520253
Weduis

Als ik mijn krant niet heb ontvangen wordt deze niet gecompenseerd in de vorm van nabezorging of restitutie maar laat de krant een - doorlopend- abonnement een dag langer doorlopen. Dit is een sigaar uit eigen doos. Dit is niet alleen het beleid van de Telegraaf ( mediahuis) maar ook van het AD (DPG)

Als niet dezelfde dag kan worden nabezorgd restitutie van het bedrag van een los exemplaar dat zelf kan worden gekocht

De Telegraaf
    Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.

U probeert ons te bereiken via deze externe site.

Wij verzoeken u vriendelijk om uw melding -voor zover deze nog niet in behandeling is bij ons- te doen via onze eigen Klantenservice.

Voor service en abonnementen zijn wij te bereiken via:

Telefoon 088 -824 824 2

Whatsapp 088-824 24 24

Of via onze mijnmedia.nl website. Hier kunt u ook onze meest gestelde vragen en antwoorden terugvinden.

Wij horen graag van u, maar wel via onze eigen Klantenservice,

Bedankt voor uw medewerking.

Team Telegraaf Webcare

Weduis
Aangezien het callcenter van de Telegraaf slechts dient als spreekbuis. van het bedrijf en zelf geen enkele invloed heeft op de handelwijze van de beleidsmakers is ieder antwoord voorgeprogrammeerd en blijft het bij gevalletje kluitje in het riet, kastje naar de muur, kortom een wassen neus. Mediahuis cq de Telegraaf neemt zijn/haar lezers absoluut niet serieus en heeft mailing aan wetgeving. Misbruik van macht wordt hier ten volle tentoon gespreid. Als zij werkelijk iets willen oplossen dienen ze te beginnen zich te conformeren aan het consumentenrecht. Daarbij zou het getuigen van fatsoen en lef indien iemand van het management- dus met beslissingsbevoegdheid- rechtstreeks contact met mij zou opnemen. Update: Gisteren- 22 februari gebeld door mevrouw P. van Telegraaf/mediahuis. In de toekomst gaat het bedrijf over op creditering. Als voorschot worden twee exemplaren alvast bij mij gecrediteerd. Een goed begin.

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?