Klacht De Telegraaf: Mijn klacht is dat de Telegraaf stilzwijgend een veel hoger abonnementstarief in rekening breng.

EDB

Mijn klacht over De Telegraaf is dat ze mijn premium abonnement van E 7,66 per maand op de digitale Telegraaf na een jaar stilzwijgend hebben verlengd, maar de abonnementsprijs 2,5 x zo hoog hebben gemaakt.

Omdat er ineens een andere naam staat in de afschrijvingen, nl. Mediahuis ipv De Telegraaf, heb ik blijkbaar niet goed opgelet.

Antwoord van de klantenservice is dat mijn oorspronkelijke tarief alleen voor 'nieuwe' abonnees zou gelden. Dat begrijp ik best, maar ze noemen dat een 'actietarief' en een actie vind ik meer iets voor bijv. 3 maanden.

Dat het stilzwijgend verlengd verlengd zou gaan worden had ik vorig jaar weliswaar gelezen in de voorwaarden, maar dat het abonnement dan x2,5 zo duur wordt, dat staat er dan niet bij.

Het is heel lastig om de klantenservice te pakken te krijgen, ik heb 30 minuten in de wacht gestaan!

Het is bovendien erg lastig om de reguliere tarieven te vinden van de abonnementen van de Telegraaf.

Voor mij persoonlijk graag het abonnementstarief aanpassen, bijv. van 7,66 euro per maand naar 9,50 euro per maand (ipv 19 euro per maand).

Voor alle klanten: transparantie over de tarieven en normale acties verstrekken van een paar maanden, maar niet iets een 'actie' noemen en dan na een jaar je trouwen klant stilzwijgend 2,5x zoveel laten betalen.

EDB
Geen enkele reactie vd Telegraaf.. Heel slecht.

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?