Klacht De Telegraaf: Minachting van de Klant door hem niet te informeren !!

mnijskens

Ik heb een zaterdag abonnement op de Telegraaf. Maar al 4 weken geen krant of de verkeerde. Als je dat meld in de app of telefonisch dan krijg je de mededeling dat je zaterdagkrant abo verlengd word ! Maar daar neem ik toch geen abo voor ? Dus maar eens de media WhatsApp en Twitter opgezocht. Via WhatsApp word gemeld dat ze daar niks oplossen ? Na wat heen en weer geappt weten ze het ! Open wijk/Geen bezorger ! Ik betwijfel of dat zo is want de Telegraaf bij mijn schoonmoeder word wel bezorgd. Als dat waar is zou je dat wel eens aan je abonnee kunnen melden !!. Op Twitter word al helemaal niet gereageerd ! Ik vind dit totale minachting van de klant.
Ik neem een abonnement om een papieren krant te ontvangen niet om steeds mijn abonnement te laten verlengen !

1. door te garanderen dat er een krant op Zaterdag word bezorgd
2. compensatie voor alle energie die ik verspilt heb om een antwoord/oplossing te krijgen

mnijskens
    Helaas vandaag 13-3 weer geen krant . Maar ik ben na het plaatsen van mijn klacht wel die dag gebeld. Mijn voicemail was ingesproken met daarin excuses en een compensatie aanbod maar ook met de mededeling dat ik nog terug gebeld zou worden. Dat is nog niet gebeurd. Ik wacht weer af. Terugbellen zelf kon ik niet want het was een privenummer
    17-3
    nou nog steeds niet terug gebeld .. dus geen idee of ik ooit nog een krant krijg. Begint onderhand wel een kwalijke zaak te worden ? Lijkt een beetje we hebben gebeld dus is het klaar !! nou NIET DUS !!
    19-3
    het is weer bijna zaterdag en ik heb NOG NIETS GEHOORD !!

mnijskens
in de voicemail werd gezegd dat er nogmaals gebeld zou worden. Maar dat is niet gebeurd. Aangezien het een afgeschermd nummer was kon ik ook niet terugbellen. Ik kan me vinden in de geboden tegemoetkoming. Maar zolang ik nog steeds geen krant heb is het voor mij nog niet opgelost 24-3 Week 5 ! eindelijk word ik geinformeerd. Via Whatsapp omdat ik daar zelf maar weer ben gaan vragen hoe het er mee stond. Nee ze hadden nog geen bezorger. Als tip had ik gegeven stuur dan vrijdags een mail met bon voor gratis krant bij de winkel. Maar daar hoor ik niks op. Er word 26€ gecrediteerd maar dat heb ik nog niet gezien. Wel vreemd ook dat ik nu ineens 26,13€(13-03-2021 tm 12-04-2021 ) betaal i.p.v. de 13,31€ die ik normaal betaal. Dus tja .. ik weet niet meer wat ik ervan moet denken

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?