Klacht De Telegraaf: misleiding abonnements periode tijdens Tuinbeurs 03 03 12 door verkoper

Klachtnummer
# 14668
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tijdens Tuinbeurs aanbieding abonnement actie 17.50 pm. Verkoper vult jaar als periode in met uitleg dat moet ik, maar abonnement is per maand als u wilt opzegbaar. Mijn vraag dus bijv. als ik eerder wil stoppen met abonnement na 3 maanden antw. verkoper JA dat kan 1 telefoontje opgelost. Later blijkt als ik abonnm. wil stoppendat dit niet kan volgens Telegraaf klanten cervice.De Verkoper op tuinbeurs was V.D. Luaak. wij hebben in vertrouwen gehandeld en verder niet gecontroleerd. abonnm. zou per 07 03 13 pas kunnen stoppen. Graag zou ik toch dit abonnement wel eerder willen stoppen of z.s.m abonnement om te zetten in een weekend vorm tot 07 03 2013. Wij zijn in onze ogen bedonderd en missleid. klantencervice erg onvriendelijk U probeert maar u hebt geen schijn van kans. Deze praktijken zou ik zeker bij programma zoals Radar willen aankaarten en hierbij ook bij consumentenbond. Graag vragen wij voor een passende oplossing om eerder te stoppen en of aanpassing van ons abonnement.

De oplossing

Graag wil ik mijn kranten abonnement stoppen per 31 12 2012.dit omdat de verkoper ons echt duidelijk heeft aangegeven al naar een paar maanden te kunnen stoppen. Zeker in de sfeer waar in wij waren hadden wij volledig vertrouwen dat deze heer de waarheid sprak.Helaas. indien dit niet kan dan omzetting in een weekend abonnement tot 07 03 2013 Wij zijn erg teleurgesteld tot nu toe m.b.t. houding v d Telegraaf.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

De Telegraaf is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen