Opgelost door De Telegraaf: Onbehoorlijke aansmeren van een abonnement

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 534434
Gebruiker
Tiendekokos#555hogezandt#288
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn man werd aangesproken in best door een colporteur van de Telegraaf. Mijn man heeft een paar maanden terug een herseninfarct gekregen en overziet niet helemaal de gevolgen van zo een gesprek. Ik denk hem riep hem meerdere keren maar de verkoper gaat gewoon door. Op een gegeven moment ben ik naar hem toe gegaan en gezegd dat mijn man een herseninfarct had gehad en de gevolgen niet kon overzien van een contract en dat we niet geïnteresseerd zijn. Ik loop naar de auto zie ik toch dat hij hem laat tekenen en de volgende dag natuurlijk een bevestiging van abonnement en waarschijnlijk ook van de on de tas aanwezige tijdschriften van privé en vrouw. Ik ben teruggelopen naar die man en gezegd dat hij onethisch handelde helemaal nadat ik hem op de hoogte had gebracht van zijn fysieke toestand. Hoe kan iemand ,o onbehoorlijk zijn. Wordt tijd dat de Telegraaf zijn colporteurs screend op ethisch gedrag. Ik moet nu alle aanwezige krant, tijdschriften terug sturen aangetekend anders heb ik geen bewijs. Anders zit ik aan een abonnement vast.

De oplossing

Geen krant, tijdschriften en abonnement toesturen. Ik ga ook melding doen bij de politie. De colporteur wist dat wat hij deed niet kon

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tiendekokos#555hogezandt#288
Datum
Uiteindelijke oplossing
Abonnement is stopgezet. Rest mij nog de vraag wat ze aan de colporteur doen die op deze manier zijn klanten binnen haalt. Dat heb ik nog gevraagd en geen antwoord op gekregen. Hij kan dus gewoon doorgaan op deze manier
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen