Klacht De Telegraaf: Onbetrouwbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 295123
Gebruiker
Lotjes1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De laatste 2 maanden, de telegraaf veel te laat ( in de middag) of helemaal geen krant.

De oplossing

De telegraaf bezorgen zo als ze adverteren

1 reactie

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw van der nagel,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat het bezorgen van de krant momenteel niet gaat zoals u van ons mag verwachten. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst om te zorgen dat er een oplossing komt zodat u de krant weer iedere dag ontvangt en ook op tijd.

    Wij vertrouwen erop dat de bezorging weer snel op orde is.

    Met vriendelijke groeten,

    Het Telegraaf Webcare Team (BR)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lotjes1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen