Opgelost door De Telegraaf: onder verkeerde voorwendselen abbonnement aan gegaan

dubc

Een verkoper (I. Hofman) van de telegraaf vertelde mij dat ik de Telegraaf gratis kon ontvangen gedurende een bepaalde periode. Ik dacht dat is een leuk cadeautje voor een vriend die net op zichzelf is gaan wonen. De verkoopster vertelde daarbij dat ik gebeld zou worden om het abonnement te verlengen of stop te zetten na een maand. Er was geen enkele verplichting. Om een lang verhaal kort te maken. Uiteindelijk zat ik vast aan een jaar abbonnement en werd mijn 'gratis' cadeautje voor de leuk een cadeautje van 240 euro.
Alle correspondentie van de telegraaf ontvang ik niet omdat dit naar het adres van de ontvanger van de krant gaat. Ik heb gebeld en het enige wat ik krijg is begrip en de toezegging dat verkopers wel eens iets anders vertellen dan de werkelijkheid is. Vervolgens is er geen enkele opening om het abonnement stop te zetten. Ik voel me behoorlijk 'genaaid'.

Ondertussen betaal ik al een half jaar dit abonnement ik zou het niet meer dan rechtvaardig vinden dat dit abonnement wordt stopgezet. Los van alle protocollen. Het abonnement is niet op de juiste gronden met de telegraaf aangegaan.

De Telegraaf
    Geachte mevrouw Dusseldorp, bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat de aard van uw abonnement niet correct aan u is verteld. Het abonnement is inderdaad een abonnement voor 2 jaar. Wij begrijpen dat u dit niet wist en hebben het abonnement dan ook met ingang van 18 oktober stopgezet.
    Onze excuses voor de verkeerde informatie.
    Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten, De Telegraaf.
    dubc
    Dit vind ik echt geweldig. Heel hartelijk bedankt voor uw oplossing. Dank u!

dubc

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?