Opgelost door De Telegraaf: Ongeautoriseerde automatische incasso

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 120949
Gebruiker
Martijn
Datum
2 reacties

Details

De klacht

TMG heeft 60 euro via een automatische incasso van mijn rekening afgeschreven. Hiervoor heb ik GEEN toestemming gegeven, en NIET voor getekend.Ik wil GEEN abonnement bij TMG.

De oplossing

Ik heb het TMG het onterecht afgeschreven bedrag teruggestort op mijn rekening. En nogmaals ik wil GEEN abonnement bij TMG. Graag een reactie,

2 reacties

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Bexkens,

    Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat er door ons ten onrechte abonnementsgeld van uw rekening is geincasseerd.
    Wij hebben vanmiddag geprobeerd hierover telefonisch contact met u te krijgen, maar kregen helaas geen gehoor.

    Wij verzoeken u vriendelijk om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 088-8248242, optie 3.

    Bij voorbaat dank hiervoor.

    Met vriendelijke groet, De Telegraaf.
  2. Auteur
    Martijn
    Datum
    Bedankt voor uw bericht! Alles is helder en duidelijk, en opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Martijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen