Klacht De Telegraaf: onterechte incasso

Klachtnummer
# 135860
Gebruiker
monique
Datum
2 reacties

Details

De klacht

in mei 2015 is er 39 euro van mijn moeder de rekening afgeschreven, onterecht want mijn moeder heeft géén abonnement bij de telegraaf. Ik al 4x te horen gekregen dat het terug gestort zou worden en nu 6 maanden later nog steeds geen 39 euro! ik heb al van alles geprobeerd, wat nu? in september ben ik opgebeld door een ene Diny Petter van de telegraaf die nog een boek heeft opgestuurd als excuses met de garantie dat het in oktober op de rekening zou staan, dus niet..........ik ben het na 6 maanden even kwijt en wil graag dat het opgelost wordt!

De oplossing

dat het nu ECHT wordt opgelost en wordt terug gestort

2 reacties

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Geachte mevrouw Bosch, helaas hebben wij de betaling die u bedoelt niet kunnen achterhalen. Wij begrijpen dat dit erg vervelend voor u is. Zou u ons het rekeningnummer van uw moeder willen doorgeven, zodat wij de betaling kunnen traceren?

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet, De Telegraaf.
  2. Auteur
    monique
    Datum
    het rekeningnummer is IBAN: NL61INGB0002441188

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen