Klacht De Telegraaf: Onzakelijk en klant-onvriendelijk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 492027
Gebruiker
G.L. de Haas
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Het beleid en niet commercieel gedrag.
Verhoging abonnement met ruim 50% zonder voorafgaand hiervan melding te doen en te innen via automatische afschrijving. En het je dan zo moeilijk maken bij afmelding zowel telefonisch als schriftelijk. Bovendien moet je daar voor betalen.

Gewenste oplossing

Zakelijk en klantgericht.
Geboden oplossing
Was te verwachten, gezien de aanpak van de Telegraaf. De sommatie heb ik betaald maand oktober. Gezien de aanpak van de Telegraaf gaat dat nu gebeuren voor de maand november, neem ik aan. Ondanks mijn opzegging reeds op 25 september telefonisch en schriftelijk op 6 oktober jl.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw De Haas,

    Hartelijk dank voor uw bericht omtrent onduidelijkheid over de looptijd van uw abonnement op de Telegraaf.

    Ieder abonnement op de Telegraaf wordt genoteerd tot wederopzegging. Ook aanbiedingsabonnementen worden na afloop van een contractperiode niet vanzelf bedankt.

    Wij benoemen dit in de welkomstmail bij het afsluiten van een abonnement en dit is uiteraard ook terug te vinden in onze algemene voorwaarden. Hier staat ook benoemd hoe u een abonnement kunt opzeggen en aan welke voorwaarden een opzegging moet voldoen.

    Inmiddels heeft u contact gehad om uw abonnement op te zeggen en dit is conform de wettelijke opzegtermijn in orde gemaakt.

    Wij verzoeken u vriendelijk om de betaling alsnog te voldoen voor deze periode.

    Erop vertrouwend u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    MH- Webcare Team

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen