Klacht De Telegraaf: Onzakelijk en klant-onvriendelijk

# 492027
G.L. de Haas

Het beleid en niet commercieel gedrag.
Verhoging abonnement met ruim 50% zonder voorafgaand hiervan melding te doen en te innen via automatische afschrijving. En het je dan zo moeilijk maken bij afmelding zowel telefonisch als schriftelijk. Bovendien moet je daar voor betalen.

Zakelijk en klantgericht.
Was te verwachten, gezien de aanpak van de Telegraaf. De sommatie heb ik betaald maand oktober. Gezien de aanpak van de Telegraaf gaat dat nu gebeuren voor de maand november, neem ik aan. Ondanks mijn opzegging reeds op 25 september telefonisch en schriftelijk op 6 oktober jl.

De Telegraaf
    Geachte heer, mevrouw De Haas,

Hartelijk dank voor uw bericht omtrent onduidelijkheid over de looptijd van uw abonnement op de Telegraaf.

Ieder abonnement op de Telegraaf wordt genoteerd tot wederopzegging. Ook aanbiedingsabonnementen worden na afloop van een contractperiode niet vanzelf bedankt.

Wij benoemen dit in de welkomstmail bij het afsluiten van een abonnement en dit is uiteraard ook terug te vinden in onze algemene voorwaarden. Hier staat ook benoemd hoe u een abonnement kunt opzeggen en aan welke voorwaarden een opzegging moet voldoen.

Inmiddels heeft u contact gehad om uw abonnement op te zeggen en dit is conform de wettelijke opzegtermijn in orde gemaakt.

Wij verzoeken u vriendelijk om de betaling alsnog te voldoen voor deze periode.

Erop vertrouwend u voldoende te hebben geïnformeerd.

MH- Webcare Team

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?