Klacht De Telegraaf: opgelicht door een straatverkoper van de Telegraaf

Klachtnummer
# 370558
Gebruiker
I. Peeperkorn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb eind maart via een straatverkoper de zaterdageditie van de Telegraaf voor enkele weken gratis aangeboden gekregen. Hij vroeg om een eenmalige bijdrage van 2 euro voor de bezorgers. Ik heb mijn naam, adres en rekeningnummer gegeven en toen kon ik tekenen. Meneer zei dat ik nergens aan vast zat en het op ieder gewenst moment kon opzeggen. Ik zou 1 √° 2 weken later gebeld worden om te kijken hoe mijn ervaring met de krant was en of ik een abonnement zou willen hebben. Ik ben echter niet door de telegraaf gebeld en heb ook nooit een bevestigingsmail gekregen.

Vandaag, 11 juni 2019, heb ik met de Telegraaf gebeld om de bezorging op te zeggen. Tot mijn grote verbijstering krijg ik te horen dat ik abonnement van 3 jaar heb afgesloten! Ze zeiden dat de bevestiging via de mail is gestuurd. Het door de persoon van de Telegraaf genoemde hotmail-adres is mij volkomen onbekend.
De mevrouw aan de telefoon zei niks voor mij te kunnen doen. Zij zei dat ze het niet kon opzeggen dus daar moet ik maar van uitgaan, want verder mag ik geen manager of leidinggevende te spreken krijgen.

De oplossing

Ik wil dat de door mij gemaakte kosten aan de Telegraaf volledig vergoed worden en dat het abonnement per direct opgezocht wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

De Telegraaf is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen