Klacht De Telegraaf: oplichting straatverkoper telegraaf

Klachtnummer
# 532185
Gebruiker
G. Schellekens
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij de straatverkoper van de Telegraaf had ik een 1 jarig abonnement afgesloten, later kwam ik erachter dat hij er een 3-jarig abonnement er van had gemaakt. Hij heeft mij overigens niet op de hoogte gebracht van herroepingsmogelijkheid. In de bevestigingsmail staat dat herroeping niet mogelijk is in geval van straatverkoop waarvan de waarde max. 50 euro is.
Drie jaar is veel meer dan 50 euro en volgens de consumentenbond is
dit allemaal in strijd met de wet. Mijn klacht via contactformulier is volgens hun niet aangekomen, dus voor de2e keer verstuurd. Drie telefoontjes met de klantenservice hadden geen resultaat.
Ik wil per direct mijn abonnement opzeggen, voel mij opgelicht.

De oplossing

mijn klacht behandelen, contact opnemen en oplossen

1 reactie

  1. Auteur
    G. Schellekens
    Datum
    na 2 x het contactformulier te hebben verzonden, meerdere keren naar de klantenservice gebeld en ook gemeld op klachtenkompas, krijg ik als ik bel alleen maar te horen dat ze geen tijd hebben om de klacht te behandelen of ze beweren het niet ontvangen te hebben. Erg frustrerend.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen