Opgelost door De Telegraaf: Probleem met beëindigen abonnement de telegraaf.

content Opgelost
J.R. Hagen

Opzeggen van mijn abonnement op 19 oktober via de website (serverprobleem) en telefonisch (meer dan 10 wachtenden) bleek niet mogelijk. Mijn email aan klantenservice bleef onbeantwoord, evenals mijn herinneringsmail van 6 november.
Na een hernieuwde poging, die dit keer wel lukte via de website, kreeg ik het bericht dat het abonnement pas per 9 december wordt beëindigd:

Beëindigen abonnement per 19 november en aanpassen factuur.

J.R. Hagen
    Voor de 4e keer geen reactie van Telegraaf klantenservice.
    J.R. Hagen
    Voor de 5e keer geen reactie van Telegraaf klantenservice. Directie, neem eindelijk eens passende maatregelen, dit kan echt niet!

J.R. Hagen
Eindelijk een reactie. Nu even afwachten op de afhandeling. E-mail van Telegraaf klantenservice van 25-11-2021: "Geachte heer/mevrouw Hagen, Er is een abonnement op De Telegraaf afgesloten op uw adres. Dit is helaas een misverstand. Onze excuses voor het ongemak. Vanaf donderdag 25 november 2021 stopt het abonnement op De Telegraaf. Voor dit abonnement ontvangt u uiteraard geen factuur. Als u op de één of andere manier al een bedrag betaald heeft, zullen we dit zo snel mogelijk terugstorten." Wat mij betreft is het probleem hiermee opgelost. Feit blijft dat contact met Telegraaf klantenservice slecht geregeld -en zeker niet klantvriendelijk is.

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?