Klacht De Telegraaf: Slechte administratie van TELEGRAAF

m j p m kooijman

WEDEROM ABONNEMENT TELEGRAAF (klantnummer 904899365)
-Oktober 2016 is gebeld over vernieuwing contract,wat in december zou aflopen.Wilde alleen contract over vrij/zat/maa.
-December toch via automatische incasso bedrag van OUD abonnement geïncasseerd. Heb bedrag gestoneerd.
-Herinnering van Telegraaf ontvangen.Daarop telefonisch gereageerd.Weer aanmaning ,weer gereageerd.Ook partner heeft gebeld en er werd gezegd dat we aan oud contract vast zaten.Klacht op klachtenkompas gezet.Moet toegeven dat toen heel snel gereageerd werd.Er werd toegezegd dat
-1 aangezien er een aktie was dat december gratis was.over december niets verrekend zou worden
-2 eerste 2 weken januari 11,30 euro(periode 1-1-2017 t/m 12-1-2017
- 3 per 13-1-2017 maandelijks 17,80 Weekend abonnement gaat per 13-1-2017 in.
-11,30 is zelf overgeboekt(niet via incasso)
-Januari WEER 30,50 geïncasseerd.Niet gestoneerd ,gebeld.Bedrag zou verrekend worden.Alles zou rechtgetrokken worden en geregeld!!!
-NIEUWS: 3-3-2017 BRIEF INCASSOBURO met bedrag van 46,21!!
-Gebeld ,maar kon niet doorverbonden met desbetreffende Mevrouw.Nee,stel je voor dat zou te makkelijk praten worden!!!!Dame aan telefoon zou klacht afleveren op de afdeling en vragen of de betreffende mevrouw terug belde.
-Ook incassoburo gebeld .Zij nemen contact op met Telegraaf en geven een terugkoppeling
Ik ken onderhand veel personeelsleden van de Telegraaf en heb daarom een tip.Elk personeel een zone toekennen ,zodat efficiënter en KLANTVRIENDELIJKER gewerkt kan worden.

IK WENS NIET DOOR ONZORGVULDIG HANDELEN VAN DE TELEGRAAF GEREGISTREERD TE GAAN WORDEN BIJ HET BKR!!!!'

Snelle degelijke maar vooral DEFINITIEVE oplossing !

De Telegraaf
    Geachte heer/mevrouw Kooijman,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het spijtig om te vernemen dat het misgegaan is met de betaling en verrekening van uw abonnementsgeld en u hierdoor een aanmaning van het incassobureau heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

Zoals u in uw bericht ook heeft aangegeven, zijn meerdere partijen bezig om deze kwestie te onderzoeken en zo nodig te corrigeren.

Wij begrijpen dat het een vervelend situatie is waar u zich in bevindt en doen ons best om u zo snel mogelijk te voorzien van een terugkoppeling.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen.

SA- Webcare Team

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?