Opgelost door De Telegraaf: te laat bezorgen

Ria

de telegraaf komt al 3weken om +8.15 . zelfs nog later.
vandaag zaterdag 14-3-2015 is de krant nog niet bezorgd om 9.20.

De Telegraaf
    Goedemorgen,Wat vervelend te vernemen dat de bezorging van de krant niet naar behoren verloopt. Onze excuses voor het ongemak. Wij geven de meldingen door aan onze bezorgdienst met het verzoek extra aandacht aan uw adres te schenken. Wij nement volgende week telefonisch contact met u op om de bezorging te controleren. Meldt u het alstublieft aan onze klantenservice indien de bezorging niet correct verloopt. Wij zijn op werkdagen telefonisch te bereiken tussen 7:00 en 17:00 en op zaterdag tussen 7:30 en 11:00, via 088-8248242. Wij vertrouwen erop u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet,De Telegraaf
    Ria
    wordt nu in de buitenbus gestopt ,Is altijd in de brievenbus in voordeur gestopt.
    De Telegraaf
    Goedemorgen,
    volgens onze gegevens heeft u op 17 maart telefonisch contact met ons gehad. Wij hebben na dit gesprek geen nieuwe meldingen ontvangen en gaan er dan ook van uit dat de bezorging nu correct verloopt.
    Mocht dit niet het geval zijn, verzoeken wij u dit door te geven aan onze klantenservice, telefoon 088-8248242.met vriendelijke groet,De Telegraaf
    Ria
    de telegraaf doet er alles aan om de klacht op te lossen en is er actief mee bezig 10+

Ria

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?