Klacht De Telegraaf: Telegraaf bezorging

Klachtnummer
# 115062
Gebruiker
wil
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor de zoveelste keer deze maand.Ook vandaag geen krant ontvangen.
Online klacht gemeld.
Ik krijg enkel een systeemmelding:

De oplossing

Bezorging volgens abonnement voorwaarden zo niet dat opzegging!!

1 reactie

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u geen krant heeft ontvangen.

    Zoals u al aangaf is dit niet de eerste keer deze maand. Om deze reden heeft uw melding inmiddels de hoogste prioriteit gekregen. Wij onderzoeken op dit moment wat de oorzaak is van het niet correct bezorgen van uw krant met als doel dit direct op te lossen.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Uit onze administratie blijkt dat u een wel zeer trouwe lezer van onze krant bent. Wij zouden u graag willen uitnodigen om kennis te maken met ons bedrijf. Wij horen graag van u of u ons bedrijf een keer wilt bezoeken.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en hopen u binnenkort bij ons te kunnen begroeten .

    Met vriendelijke groeten, De Telegraaf.

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?