Klacht De Telegraaf: Telegraaf combi abonnement al een maand de krant maar nog steeds geen ipad mini gezien

Hardcore_666

Op 5 december 2013 heb ik mijn Telegraaf abonnement aangevraagd met I-Pad actie, maar tot op
heden alsnog geen informatie (wanneer ik de I-Pad toegestuurd krijg of waar ik de I-Pad kan bestellen)
ontvangen over de betreffende I-Pad.
Op 31 december 2013 heb ik naar de Telegraaf gebeld, naar aanleiding van een voicemail bericht van een
medewerker van de Telegraaf.
Voicemail bericht als volgt: Er werd gevraagd of de I-Pad in goede orde was ontvangen en mocht dit niet het geval
zijn dan moest men contact op nemen met de Telegraaf.
Toen ik op 31 december 2013 naar de Telegraaf had gebeld werd mij gemeld dat ik binnen een paar dagen een e-mail
zou ontvangen met daarin de link om de I-Pad te bestellen. Maar tot op heden alsnog geen e-mail ontvangen met
daarin de link en ook is er vanuit de Telegraaf ook geen verdere contact met mij opegenomen.
Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en alsnog de aanvraag nogmaals in te dienen.
Met vriendelijke Groet,
C.C.W.

dat ik naar een maand eindelijk me ipad kan bestellen en thuis mag ontvangen

begin nu egt een beetje boos om te worden, zit al een maand op jullie te wacht heb al meerdere malen contact met jullie gehad maar er word gewoon niks gedaan

De Telegraaf
    Helaas is deze klant uitgevallen bij de creditcheck. Klant heeft op 14-01-2014 contact hierover gehad met ons en wij hebben de klant verwezen naar focum. www.focum.nl. Met vriendelijke groet, De Telegraaf