Opgelost door De Telegraaf: Telegraaf smeert oude mensen zomaar abonnement van 3 jaar aan!

content Opgelost
Koentje59

Mijn licht dementerende moeder (80) is in een winkel in het dorp De Telegraaf aangesmeerd. Ik zeg mam, lees jij de Telegraaf? Ach nee, maar ik krijg die een maand op proef.... Niet dus. Ze had getekend voor 3 jaar!!! Ik heb gelijk gebeld en het opgezegd. Nu maanden later krijgt moeder nog steeds de krant en wordt maandelijks het abonnement afgeschreven. Opnieuw gebeld; tja meneer u bent te laat, uw moeder zit er 3 jaar aan vast. Kunt u bewijzen dat u gebeld hebt? Eh nee, hoe? Ik zeg 3 jaar dat is toch particulier niet mogelijk. Jawel meneer, omdat het onder de 50% van de normale abonnementskosten ligt, mag dat. Toen werd ik helemaal ziedend. De Telegraaf doet deze actie dus bewust. Wat een inbrekers en echt laffe streek. Help!!!!!

Het abonnement onmiddelijk beeindigen en stoppen met deze manier van mensen belazeren.
Gelijk doorhalen abonnement; enig juiste beslissing. Ik zou een bevestiging hiervan krijgen... die echter nog niet gehad. Ik hou nog even in de gaten of de incasso ook stopt. Nu een totaal ander persoon aan de telefoon gehad; die wel gelijk wilde oplossen. Ook bij haar genoemd, dat ik het geen stijl vind, hoe mensen benaderd en in de val gelokt worden met hun 3 jarig abonnement! Bedankt dat ik gebruik mocht maken van dit podium, want dat werkt echt!

De Telegraaf
    Geachte heer Te Selle,

Vanmiddag hebben wij hierover telefonisch contact met u gehad. In ons prettige gesprek hebben wij u onze excuses aangeboden en het abonnement zoals u vroeg met onmiddellijke ingang beeindigd.

Wij hebben het openstaande saldo inmiddels gecrediteerd, zodat uw moeder niets meer aan ons hoeft te betalen voor dit abonnement.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?