Klacht De Telegraaf: Telegraaf wordt slecht bezorgd

Klachtnummer
# 273966
Gebruiker
WV Lisse
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De Telegraaf werd tot augustus op tijd, met enige uitzonderingen, bezorgd. Sinds die tijd echter, is het kommer en kwel, ik heb al diverse (niet alle, want in de ochtend heb ik weinig tijd) klachten ingediend, helpt geen zier en krijg ook geen geld terug. Helaas ben ik daardoor genoodzaakt mijn geliefde krant op te zeggen, want ik wil een ochtendkrant. Haal het voortaan bij NU.NL, is nog gratis ook.

De oplossing

Telegraaf is exit, deze klacht is een uiting van frustratie en ik vind het vrij dom van de Telegraaf, een medium in zwaar weer, dat ze haar betalende leden van zich vervreemdt. Oplossing : Telegraaf, pak het bezorgprobleem in de wijk De Blinkerd in Lisse aan!!

1 reactie

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Verdoes,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat de bezorging niet loopt zoals u van ons mag verwachten. Ik heb contact opgenomen met de bezorgdienst en zij zijn ervan op de hoogte dat de krant niet altijd op tijd word bezorgd in uw wijk en ze zijn bezig met een oplossing. Ik ga er dan ook vanuit dat de krant binnenkort weer op tijd bij u in de brievenbus valt.

    Hartelijke groeten,

    BR~Webcare Team

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen