Klacht De Telegraaf: Toeterende bezorger om half 5 's morgens !!

Talewo

Uw bezorger bezorgt de krant bij een camping aan het einde van een zandpad. Op de heenweg wordt er getoeterd en op de terugweg wordt er weer flink getoeterd. Wij wonen naast dit zandpad. Wij denken te weten waarom uw bezorger toetert. Het zandpad is met warme dagen heel erg stoffig en omdat de gemeente hier niks aan wil doen, zijn wij genoodzaakt het pad nat te maken mbv sproeiers. Om zo weinig mogelijk mensen tot last te zijn, doen wij dit
's nachts. Waarschijnlijk is uw bezorger het hier niet mee eens. Er wordt namelijk alleen getoeterd als de sproeiers aan zijn. Onze overburen hebben kleine kinderen en die zitten dan natuurlijk ook rechtop in bed, net als wij, als er 's morgens om half 5 flink wordt getoeterd. Graag een oplossing aub !

Dat de bezorger geen overlast meer bezorgd door om 4.30u te toeteren. Dus geen getoeter meer aub !

De Telegraaf
    Geachte heer/mevrouw Lenaers,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u s'morgensvroeg last even van getoeter van de bezorger.
    Wij zullen contact opnemen met de bezorger met de vraag of hij degene is die toetert zo vroeg in de ochtend en zo ja of hij hiermee wil stoppen.

Hopende u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Hartelijke groeten,

BR~Webcare Team

Talewo
Vanmorgen waren de sproeiers weer aan en ja hoor om 4.17u was het weer raak. Een toeterende krantenbezorger !!!!!! Wij hebben haar, op de terugweg uit het zandpad, aangehouden en gevraagd waarom ze zo toeterde iedere keer. Ze klaagde dat haar auto nat en vies werd. ( Ik neem aan dat ze bij regenweer de hele tijd toetert ) Dus het klopte precies zoals wij al dachten. Boos reed ze weg nadat haar werd verteld dat als ze nog een keer toetert, de politie ingeschakelt wordt !! GRAAG CONTACT OPNEMEN MET HAAR OF MET HAAR MEERDERE HIEROVER !! WIJ ZIJN HET MOE !!!

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?