Klacht De Telegraaf: verkeerde krant

Klachtnummer
# 182401
Gebruiker
Toyota59
Datum
1 reactie

Details

De klacht

krijg nu al 2 dagen de verkeerde krant in de bus, melding gedaan bij Telegraaf (die we al ruim 34 jaar lezen) om na bezorging. nee dat kan niet.
Nou morgen weer een verkeerde krant in de bus en het abonnement wordt na ruim 34 jaar Opgezegd.

De oplossing

Gewoon morgen vroeg de Telegraaf uit de bus halen.

1 reactie

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Geachte heer Westerman,

    Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak.
    Wij begrijpen dat dit erg vervelend is en hebben ook gezien dat u deze meldingen heeft doorgegeven aan onze collega's.
    Het klopt inderdaad dat er geen nabezorging meer mogelijk is, dit is vervangen door digitale toegang.
    Uw meldingen worden doorgegeven aan het distributiecentrum en doorgenomen met onze bezorgers om ervoor te zorgen dat dit niet vaker gebeurd.
    Wij vragen u hiervoor uw geduld, wij zullen dit probleem zo spoedig mogelijk oplossen.

    Met vriendelijke groet,

    Monique ~De Telegraaf