Klacht De Telegraaf: verkopers in vries / winkel coop respectloos ombeschoft

Vriescoop

Gister op 12 september in de middag boodschappen gedaan bij de coop in vries Drenthe , hier stonden 2 verkopers voor de telegraaf abbonementen voor 3 jaar een jonge meid en jonge man . Ik wilde samen met me man de winkel in gaan toen hun een bejaarde man aan spraken deze man was duidelijk niet goed bij half dement en snapte er niks van wat ze vertelde . Ik ben met me man boodschappen gaan doen , en toen we weer buiten kwamen waren ze net klaar met deze man een abbonement aan te smeren de man liep verbaast en niet begrijpend de winkel in . De jonge meid sprong een gat in de lucht en de jonge schudde haar de hand goed gedaan. Ik ben hier zo kwaad op geworden , en gevraagd of ze trots zijn om een half demente man een abbonement aan te smeren en dat ik het ombeschoft vind want je zag heel duidelijk dat deze man het niet begreep of te wel een makkelijk doelwit , de jongen kwam op me aflopen met een boos gezicht , ken je die man dan , Nee ik ken hem niet maar je kunt duidelijk zien dat hij half dement is en zo iemand smeer je geen abonnemt aan. Jullie zijn ombeschoft en respectloos . Telegraaf is dit wat jullie verkopers leren om oude mensen iets aan te smeren waarvan ze geen benul hebben en al helemaal niet weten hoe ze er weer van af moetten komen. Schandalig vind ik dit.

dat ze de abonnement verkopers aanspreken dat het niet nornaal is om bejaarde mensen die half dement zijn of niet begrijpen wat ze aangaan een abonnement aansmeren. Ba ik walg van dit soort mensen.

De Telegraaf
    Geachte heer, mevrouw De Roos,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u een melding doet over verkopers van De Telegraaf.

Fijn dat u de moeite heeft genomen om dit door te geven aan ons. Wij nemen dit direct op met de verkoopafdeling.

Uiteraard vragen wij de collega's naar hun kant van het verhaal. Het mag natuurlijk niet zo zijn dat kwetsbare mensen benaderd worden voor een abonnement.

Wij danken u voor uw bezorgdheid en wensen u een fijne dag toe!

MH- Webcare Team

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?