Opgelost door De Telegraaf: Voor 2de keer deze week geen krant ontvangen!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 555246
Gebruiker
Spijk
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijne heren,
Ik ontvang al maandenlang mijn zaterdagkrant pas na 9.30 uur.
Vandaag was deze er nog steeds niet om 10.15 uur. Ik kreeg na mijn melding, dat het u bekend was, dat er bezorgingsproblemen in mijn week (5171MW) waren en dat de Telegraaf uiterlijk voor 12.00 uur alsnog bezorgd zou worden.
Echter ik kwam om 13.30 uur thuis. Geen krant. Dit was ook al het geval jl maandag 6-9-21. Hiervan heb ik toen geen melding gemaakt. Vervolgens wide ik zaterdagmiddag uw klantenservice bellen, krijg ik de melding, dat deze elke zaterdag om 11.00 uur gesloten is. Uw melding om deze krant niet in rekening te brengen is natuurlijk een doekje voor het bloeden, want ik moet voor EUR 3,50 een krant in de winkel gaan kopen. Waarom kan uw bezorger de krant niet alsnog komen brengen? Of heeft u de krant in de hele wijk niet bezorgd? Huidige bezorgers zijn NIET bekwaam.

Gewenste oplossing

Structurele Verbetering bezorging krant
Geboden oplossing
Men heeft 3x EUR 1,66 terugbetaald ivm niet cq. te laat bezorgen van de krant. Echter op mijn klacht, dat ik voor de zaterdagkrant circa EUR 4 moet betalen, zegt men, dat het een beslissing van de directie is. Bezorging is sindsdien weer goed
Status
opgelost
Beoordeling
content

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen