Klacht De Telegraaf: Voor de zesde keer in anderhalve week geen krant ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 478191
Gebruiker
P.W. de W.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor de zesde keer in anderhalve week tijd geen krant ontvangen en 1 keer de verkeerde krant. Ondanks diverse klachten en nietszeggende reacties nog steeds geen krant. Gisteren telefonisch contact met de Telegraaf, men was bezig met een "onderzoek" bij het distributiecentrum, maar vanmorgen nog steeds geen krant. De Telegraaf blinkt uit in slechte communicatie en is klantongerichtheid. Geen wonder, dat het abonneebestand terugloopt. Schandalig bedrijf!!

De oplossing

Eindelijk eens de belofte nakomen de krant elke dag bezorgen en ophouden met smoesjes.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

De Telegraaf is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

1 reactie

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw De Willigen,

    Hartelijk dank voor uw melding over de bezorging van uw krant.
    Onze excuses voor dit ongemak.

    Wij begrijpen dat u een abonnement bij ons heeft om het laatste nieuws tijdig en correct thuis te ontvangen en wij moeten daarvoor zorgen.

    Uw abonnement biedt de mogelijkheid om de krant - op dagen dat u deze niet ontvangt of te laat- digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd op de hoogte van het allerlaatste nieuws.

    Wij hebben uw melding met verhoogde prioriteit aan onze bezorgdienst doorgegeven en doen er alles aan om de bezorging van uw krant verder goed te laten verlopen.

    Mocht dit onverhoopt niet lukken dan horen wij dat graag, zodat wij verdere stappen kunnen ondernemen.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en danken u voor uw geduld.

    MH- Webcare Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.W. de W.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vanmorgen weer geen krant, voor de 7e keer in nog geen 2 weken!! En 1 keer de verkeerde krant.De mailtjes van de Telegraaf slaan nergens op, want er gebeurt niets! Uit alles blijkt dat het ze helemaal niets interesseert!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen