Opgelost door De Telegraaf: Weer geen krant ontvangen

Mathijs

Gisteren veel te laat de krant ontvangen en vandaag helemaal niet.
Gisteren gebeld door de Telegraaf. Maar zoals U ziet zonder resultaat

Ik wil een krant !

Geachte heer Westrate,

Dank u wel voor uw bericht. Wij vinden het zeer vervelend om te lezen dat de bezorging bij u niet goed gegaan is. Wij gaan uitzoeken hoe dit mogelijk is en er alles aan doen om dit op te lossen. De gemiste dagen zullen wij compenseren door de betaalperiode op te schuiven. U kunt er vanuit gaan dat de krant voortaan keurig bij u bezorgd zal worden.

Mathijs
    Vanmorgen de krant weer ontvangen. Ben benieuwd of dat toevalli is of niet. Ik ga uit van het beste, maar bij de eerstvolgende misser zeg ik mijn abonnement op. Voorstel tot extra dag abonnement.. Tja, als die krant niet komt heb ik daar niets aan. Waarom wordt dezelfde dag de krant niet later bezorgd.
    Mathijs
    Krant inmiddels weer ontvangen. Ik hoop dat dit zo blijft. Zoniet, dan gaat de stekker er uit.
    Geachte heer Westrate,

Dank u wel voor uw bericht.

Wij zijn blij te lezen dat u de krant weer ontvangt.

Ter compensatie schuiven wij de betaaldatum op met het aantal kranten dat u gemist heeft. Hierdoor betaalt u de gemiste kranten niet.

Sinds maandag 2 september 2013 bezorgen wij geen fysieke kranten meer na bij abonnees. Dit is in samenspraak met onder andere de Persgroep en HDC besloten. Dagbladen als het AD, Volkskrant, NRC en o.a. Haarlems Dagblad bezorgen dus ook niet meer na. De beslissing komt dan ook van vrijwel alle uitgeverijen in Nederland.

Wel is er de mogelijkheid om in dat geval de krant digitaal te lezen.

Wij gaan ervan uit dat de bezorging nu weer goed zal blijven verlopen en wensen u veel leesplezier.

Mathijs
    Krant wordt weer bezorgd.

Mathijs

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?