Opgelost door De Telegraaf: Weer geen krant ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 147576
Gebruiker
Mathijs
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Gisteren veel te laat de krant ontvangen en vandaag helemaal niet.
Gisteren gebeld door de Telegraaf. Maar zoals U ziet zonder resultaat

De oplossing

Ik wil een krant !

5 reacties

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Geachte heer Westrate,

    Dank u wel voor uw bericht. Wij vinden het zeer vervelend om te lezen dat de bezorging bij u niet goed gegaan is. Wij gaan uitzoeken hoe dit mogelijk is en er alles aan doen om dit op te lossen. De gemiste dagen zullen wij compenseren door de betaalperiode op te schuiven. U kunt er vanuit gaan dat de krant voortaan keurig bij u bezorgd zal worden.

    Met vriendelijke groet,

    De Telegraaf
  2. Auteur
    Mathijs
    Datum
    Vanmorgen de krant weer ontvangen. Ben benieuwd of dat toevalli is of niet. Ik ga uit van het beste, maar bij de eerstvolgende misser zeg ik mijn abonnement op. Voorstel tot extra dag abonnement.. Tja, als die krant niet komt heb ik daar niets aan. Waarom wordt dezelfde dag de krant niet later bezorgd.
  3. Auteur
    Mathijs
    Datum
    Krant inmiddels weer ontvangen. Ik hoop dat dit zo blijft. Zoniet, dan gaat de stekker er uit.
  4. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Geachte heer Westrate,

    Dank u wel voor uw bericht.

    Wij zijn blij te lezen dat u de krant weer ontvangt.

    Ter compensatie schuiven wij de betaaldatum op met het aantal kranten dat u gemist heeft. Hierdoor betaalt u de gemiste kranten niet.

    Sinds maandag 2 september 2013 bezorgen wij geen fysieke kranten meer na bij abonnees. Dit is in samenspraak met onder andere de Persgroep en HDC besloten. Dagbladen als het AD, Volkskrant, NRC en o.a. Haarlems Dagblad bezorgen dus ook niet meer na. De beslissing komt dan ook van vrijwel alle uitgeverijen in Nederland.

    Wel is er de mogelijkheid om in dat geval de krant digitaal te lezen.

    Wij gaan ervan uit dat de bezorging nu weer goed zal blijven verlopen en wensen u veel leesplezier.

    Met vriendelijke groet,

    De Telegraaf
  5. Auteur
    Mathijs
    Datum
    Krant wordt weer bezorgd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mathijs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen