Klacht De Telegraaf: WEER GEEN MAANDAG TELEGRAAF ONTVANGEN

HBS-30

AL EERDER HIER MIJN PROBLEEM GEMELD. DIT KEER NIEUWE KLACHT AANGEMAAKT, OMDAT ANDERS DE TERMIJN WEER VAN VOOR AF AAN GAAT LOPEN. GEMELD VIA TELEFOON. TELEGRAAF KAN NIETS ANDERS VOOR MIJ BETEKENEN DAN DAT ER TOEGEZEGD WORDT DAT ER WAT WORDT GEDAAN. IK KRIJG AL VAKER GEEN KRANT OP MAANDAG DAN WEL. HEB EEN WEEKEND ABO MET MAANDAG VOOR DE SPORT BIJLAGE. ANDERE KLAGERS IZ TELEGRAAF HEBBEN OP 22 JUNI REACTIE VAN TELEGRAAF GEKREGEN, IK NIET. WAAROM NIET? ALS IK VRAAG OM DOORVERBONDEN TE WORDEN MET IEMAND ANDERS GEZIEN DE LANGE DUUR VAN MIJN KLACHT, WORDT EENVOUDIG GEMELD DAT DIT NIET KAN. VIA DE SITE VAN DE TELEGRAAF KOM JE OP TWEE TELEFOONNUMMERS UIT, DIE BEIDE BIJ DEZELFDE KLANTENSERVICE UITKOMEN.

ZIE OMSCHRIJVING KLACHT EN EERDER INGEDIENDE KLACHT DD 15/6/15

De Telegraaf
    Geachte mevrouw Heuvelink,

bedankt voor uw reactie. Onze excuses dat wij zo laat op uw melding reageren. Wij hebben het lopende abonnment inmiddels met een week verlengd ter compensatie van de niet correct bezorgde kranten. Uw nieuwe abonnement gaat na afloop van deze verlenging in.
    Wij hebben geen aparte afdeling voor langer lopende problemen in de bezorging. Iedere melding wordt door ons direct aan de bezorgdienst doorgegeven.

Wij verzoeken u vriendelijk iedere niet correct bezorgde krant aan ons te blijven melden, zodat wij de bezorging kunnen controleren en indien nodig corrigeren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

abonnementenservice De Telegraaf.

HBS-30
    Afhandeling heeft erg lang geduurd en voorgestelde oplossing verschilt niet van huidige situatie. Afgelopen week op Texel geweest en krant door laten sturen: daar is hij wel gewoon bezorgd. Naast De Telegraaf ook abonnement op Financieel Dagblad: deze wordt elke maandag wel netjes bezorgd.

HBS-30

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?