Klacht De Telegraaf: weigering opzegging aangesmeerd abonnment

Samantha

Ik ben afgelopen voorjaar een jaar lid geweest van De Telegraaf. Mijn abonnement was afgelopen en duurder geworden. Daarom heb ik in juli opgebeld om het op te zeggen, wegens werkeloosheid. Ze vonden het zo jammer dat ze mij wel een nieuw goedkoop voorstel wilde doen, wat een doorloop van mijn oude aanbieding abonnement zou zijn.
Afgelopen week belde zij mij zelf op met de voorstel voor een duurder abonnement en heb ik aangegeven dat ik er juist vanaf wil. Dat kan en ik moet maar even contact met de klantenservice opnemen.
Ik heb dus zojuist gebeld en kan mijn abonnement niet opzeggen, omdat het blijkbaar wel een nieuw jaarabonnement is geworden en ik er nu dus nog tot 10 juli 2016 aan vast zit.
Vervolgens op mijn telegraaf gekeken. Alle gegevens ontbreken enkel een contract tot 11-10-2015 bekend.
Ik heb opnieuw gebeld en mijn beklag gedaan over het feit dat ik alleen mijn contract heb verlengd in juli en niet een nieuw heb afgesloten. Maar ook dit heeft niet geholpen.

Ik wil gewoon per direct mijn krant opzeggen en niet pas op 10 juli 2016.

De Telegraaf
    Geachte mevrouw Schijvenaars, bedankt voor uw bericht. Helaas is het inderdaad niet mogelijk om dit abonnement tussentijds te beeindigen. U heeft een contract waarbij u onze krant voor een zeer voordelige prijs ontvangt. Voorwaarde hiervoor is wel dat u onze krant ten minste één jaar mee blijft lezen. Ook heeft u bij dit abonnement een gratis jaarabonnement op onze glossy Vrouw ontvangen. Wij hebben uw abonnement na het eerste jaar beeindigd.
    Wij hopen dat u toch zult genieten van het lezen van onze krant.
    Met vriendelijke groeten, De Telegraaf.

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?